Monday, February 1, 2010

TERIMA KASIH MAHASISWA PENDIDIK



Assalamualaikum wbt dan salam mahasiswa pendidik...

Alhamdulillah, syukur pd ALLAH SWT kerana berkesempatan juga menulis di sini. Terasa bagaikan semalam peristiwa PRK berlaku. Memori suka duka dalam perjuangan sbg calon umum PRK kali ini. Pelbagai pengalaman dan memori indah yang tidak dapat dilupakan.

Syukur kepada ALLAH SWT atas nikmat kemenangan ini. Sungguh hanya DIA yang Maha Tahu hakikat di sebalik kemenangan ini dalam percaturan hidup ini. Terima kasih juga buat semua yang sudi mengundi saya seterusnya membawa kepada kemenangan saya sebagai calon umum PRK. Terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk membawa suara mahasiswa pendidik kepada yang sepatutnya. InsyaALLAH, dengan segala kekuatan dan kesempatan yang diberikan oleh ALLAH swt, akan saya lakukan yang terbaik, sehabis baik dalam memikul beban amanah ini.

Buat mereka yang sentiasa menyokong saya; sahabat2 seperjuangan dan wakil-wakil calon, saya masih memerlukan doa dan sokongan kalian untuk meneruskan perjuangan. Sungguh, perjuangan itu pahit, kerana syurga itu manis..Namun, kepahitan yang ditelan itu bisa membawa kemanisan yang hakiki, InsyaALLAH. Janji ALLAH itu yang pasti.

Wallahu'alam..

No comments: